середа, 4 жовтня 2023 р.

Вікторина "Моя Україна"

Учасники Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек "Вірю в майбутнє твоє, Україно!", учні 2 - А класу (вчитель Гриньова А.П.)взяли участь у вікторині "Моя Україна " та поглибили свої знання про Україну про ті рідні місця де народилися і живемо , виконуючи завдання вікторини учні систематизували свої знання , ще раз переконалися яка чудова і унікальна наша Україна 💙💛🇺🇦






В рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек 1-31 жовтня
«Вірю в майбутнє твоє, Україно!»здобувачі освіти Криворізької гімназії 2-Г класу (вчитель Жуковська Л.В.) на ранковій зустрічі провели вікторину «Моя Україно!» та продемонстрували свої знання про Україну ,вміння та кмітливість відповідаючи на запитання вікторини .



В рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек 1-31 жовтня
«Вірю в майбутнє твоє, Україно!»здобувачі освіти Криворізької гімназії 2-В класу (вчитель Рибаковська Н.В.) та бібліотекар Божко Н.П. провели вікторину "Моя,Україно в бібліотеці гімназіі
«Моя Україна — це пісенька мами...»
Моя Україна — це пісенька мами,
Розлогі лани колосяться хлібами,
Вишневі садочки, лелеки на хаті.
Купають ставочки хмарки пелехаті.
Моя Україна — то мамина ласка,
Червона калина, бабусина казка.
Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя...
Я кращої в світі країни не знаю.
(Людмила Сав

"Вірю в майбутнє твоє, Україно!" - ми є справжніми патріотами, шануємо та поважаємо свої українські традиції! В рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек здобувачі освіти 2-Д класу (класний керівник Бабенко Ю.М.) перевірили свої знання вікториною "Моя Україна!".






Немає коментарів:

Дописати коментар